Malarz, grafik komputerowy, projektant ubrań, muzyk. Od lat związany z pracą w drewnie. Z czasem projekty użytkowe, instalacje i rzeźby ustąpiły mieścia obrazom. W swej sztuce wykorzystuje drewno i jego kompozyty tworząc trójwymiarowe obrazy łączące w sobie chaos i porządek.
Oto jak definiuje swoją sztukę:
Swoją sztukę postrzegam z kilku perspektyw.
Pod kątem procesu twórczego.
Jako osoba urodzona w latach osiemdziesiątych z fascynacją spoglądam na dzisiejszy świat aplikacji społecznościowych. Zwłaszcza w kontekście treści dostępnych jedynie przez chwilę. Myślę tu o wszelkich snapach, stories itp… Materiały prezentowane w ten sposób po swoim określonym czasie ekspozycji nie są już dostępne. Co nie oznacza, że przestają istnieć. Jak wiadomo; jeśli coś trafi do internetu ,to zostaje tam na zawsze. W moim odczuciu treści te istnieją i nie istnieją jednocześnie.
Podobny efekt staram się uzyskać w swojej twórczości. Często zamalowuję fragmenty obrazów, maskuję czasowo, lub permanentnie. Tnę je na kawałki, lub wklejam „tyłem” do odbiorcy. Część moich prac widoczna jest jedynie przez chwilę nim zdekonstruuje je na zawsze, a ich elementy umieszczę w innych dziełach. Obrazy „finalne” w swoim DNA kodują wspomnienia o dziełach tymczasowych…
Pod kątem tematu przewodniego
Moja sztuka to swoisty hołd dla drewna. Ten szlachetny materiał stanowi podłoże wszystkich moich prac. Często eksponuję piękno słojów, lub geometryczną estetykę sklejek. W swojej pracy łączę techniki obróbki drewna z technikami malarskimi.
Pod kątem efektu wizualnego
Większość moich obrazów zawiera elementy trójwymiarowe. Farby strukturalne, gips, drewno, lub kompozyty drewniane. Czasami nacięcia w podłożu. Wszystko to ma za zadanie zaangażowanie światła w odbiór dzieła. Podróżując po pomieszczeniu w ciągu doby światło delikatnie zmienia obraz. Cienie stają się dodatkowymi „wastwami farby”.